Čistá karma eshopu

Rozpovieme vám príbeh z minulého roka, ktorý síce skončí šťastne, ale cesta k happyendu bola naozaj dlhá a kľukatá. A keď hovoríme "cesta", myslíme doslova cestu.

Zákazníčka z Brna si objednala Black Clutch RFID wallet. Do peňaženky sme vložili darček, obálku zabali, všetko vyplnili a odoslali. Ako obyčajne, expedícii sa venujeme hneď v deň objednávky a zákazníčka dostala link, aby mohla zásielku sledovať. Možno zapôsobil magický dátum 10.10., pretože už v nasledujúci deň ráno, v utorok, bola obálka v Českej republike. Všetko vyzeralo byť v poriadku. Lenže nebolo.

Každú odoslanú objednávku aktívne sledujeme, pretože nám záleží na rýchlom doručení a pohodlí zákazníka. Ešte v piatok 14.10. bola zásielka stále v preprave. Zaseknutá v Prahe na Vstupnom výmennom úrade. Okamžite sme začali pátrať po tom, prečo ešte nie je u zákazníčky. Českú poštu sme v pondelok kontaktovali a dostali sme prísľub, ze do pár pracovných dní bude doručená. Boli sme v spojení aj so zákazníčkou, aby vedela, čo sa deje s jej zaplatenou objednávkou.

Zásielka zmizla, reklamujeme služby

Po ďalších urgenciách a neúspešných riešeniach zo strany pošty, sme sa dohodli so zákazníčkou, že jej pošleme ďalšiu peňaženku a pôvodnú zásielku budeme reklamovať. Tak sa aj stalo, nová peňaženka prišla klientke hneď na ďalší deň a reklamácia bola zo strany pošty uznaná. Náhrada škody za stratenú zásielku plus poplatky za poštovné boli vyplatené. Dôvod - strata zásielky.

Zázraky sa dejú?

Príbeh by tu mohol končiť, ale ešte vás čaká jedno dejstvo. Ako spomíname, reklamácia zo strany pošty bola uznaná, náhrada škody vyplatená. Dňa 22.11., teda 26 dní po ukončení reklamácie, sme si všimli, že zásielka zmenila stav na "Prevzatá na doručenie". A naozaj. Pôvodnú zásielku niekde našli a snažili sa ju doručiť. Znova sme teda kontaktovali zákazníčku s tým, nech zásielku na pošte neprevezme a odsúhlasí vrátenie odosielateľovi.

Obálka s peňaženkou dorazila naspäť ku nám. V poriadku a nepoškodená. Nastala zaujímavá situácia. Mali sme vyplatenú náhradu za stratenú obálku a teraz aj tú "stratenú" obálku.

Čistá karma eshopu je pre nás dôležitým parametrom v podnikaní, preto sme nemohli inak, ako ísť na poštu a zistiť, čo robiť v takomto prípade. Najprv pozerali udivene, že toto tu ešte nemali. Neskôr sa ukázalo, že nevedia, ako postupovať v prípade, keď sa niekto prizná, že dostal náhradu škody neoprávnene. Trvalo niekoľko dní, kým sa na centrále pošty zhodli na tom, že riešením je podanie šeku v ich prospech. Peniaze sme samozrejme vrátili.

Na sklade máme peňaženku, ktorá precestovala dve krajiny krížom-krážom, aby nakoniec nikoho nepotešila. Ak chcete, aby peňaženka-cestovateľka potešila práve vás, nech sa páči, kúpte si ju nižšie. Prvý objednávajúci dostane práve tento kus z príbehu.

 

Čo by ste urobili vy?

Napíšte nám do komentárov, či by ste sa zachovali rovnako alebo to pošte nechali "vyžrať" do dna a nedali im ani euro. A napíšte nám aj, aké máte skúsenosti s eshopmi a dodaním tovaru.


Napíš reakciu

Upozornenie: Tvoju reakciu uverejníme až po kontrole moderátorom.