Otázky a odpovede

Napriek tomu, že sme online väčšinu dňa, nie každý návštevník eshopu má čas a chuť zavolať alebo napísať na messenger (vpravo dole). Pripravili sme odpovede na vaše najčastejšie otázky. 

  1. Potrebujem mať vytvorené konto, aby som si mohol kúpiť peňaženku?
    Nie, nechceme ťa obmedzovať. Ak si ale konto vytvoríš, ďalšiu objednávku urobíš rýchlejšie.
  2. Ako môžem zaplatiť za objednávku?
    Ideálne kartou. Používame overenú a bezpečnú platobnú bránu Stripe.
    Druhou možnosťou je bankový prevod. Máme bankový účet v EUR aj CZK.
    Peňaženku môžeš objednať aj na dobierku, ale radšej ostaňme v 21. storočí.
    Ak si vyberieš osobný odber, môžeš platiť aj hotovosťou alebo kartou priamo na mieste.
  3. Hľadám darček a nie som si istý, či trafím dizajn alebo typ. Pomôžete mi?
    Vymysleli sme Darčekovú kartu, ktorá nemá určený koniec platnosti. Môžeš kohokoľvek obdarovať bez toho, aby si urobil krok vedľa. Navyše, máš možnosť voľby, koľko do darčeka chceš investovať.
  4. Keď si objednám peňaženku, čo sa bude diať ďalej?
    Do tvojej peňaženky vložíme darček, pretože nikto nechce prázdnu peňaženku. Zabalíme ju a ešte v ten deň (ak objednávka príde do 17.00 hod.) pošleme prvou triedou alebo Packetou k tebe. Do emailu ti príde link, na ktorom môžeš sledovať, kde sa peňaženka nachádza.
  5. Čo mám urobiť so starou peňaženkou? Ako sa dá zrecyklovať?
    Akúkoľvek starú peňaženku, nemusí byť Paperwallet, nám pošli na adresu:
    Paperwallet.sk
    Partizánska 800/17
    Trenčín 911 01
    a prilož svoju emailovú adresu. Emailom ti pošleme kupón na dopravu zdarma ako poďakovanie, že sa staráš o životné prostredie.

Ak ti v tomto zozname chýba nejaká odpoveď, napíš nám cez messenger (vpravo dole), emailom na info@paperwallet.sk alebo využi kontaktný formulár na stránke kontakt. Kľudne môžeš aj zavolať, naše číslo je +421 904 488 148.

Zaujímavé informácie sa dozvieš aj na stránke O peňaženkách a ak ťa zaujímajú rozmery a hmotnosti jednotlivých typov peňaženiek, pripravili sme prehľadnú tabuľku.